In opdracht van Syntraal BV en op initiatief van de provincie Drenthe hebben wij een second opinion uitgevoerd door het beoordelen van de energetische prestaties van de bouwkundige schil en de installaties van een gedeelte van het woonzorgcentrum De Westerkim.

Met behulp van gebouwsimulaties en BENG-software zijn de technische uitgangspunten verzameld voor het bepalen van de energie-index (het energielabel) en de toetsen de verwachte prestaties op de opname en invoer van laatste verbouwgedeelte van woonzorgcentrum De Westerkim te Hoogeveen.

Tijdens een locatiebezoek zijn de bestaande installaties en bouwkundige kenmerken opgenomen. Voor de dakbedekking is een destructief onderzoek verricht naar het toegepast isolatiemateriaal en beoordeeld of dit voldoende is voor een levensduurverlenging van 25 jaar voor de aanleg van PV-panelen.

Meer informatie? Neem contact op met onze adviseur via het contactformulier.

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.