Uw route naar succesvolle en kostenefficiënte projecten

Veel bedrijven willen investeren in energiebesparing, maar vragen zich af of het rendabel is. Kan de maatregel worden geplaatst? Wat zijn de kosten, terugverdientijd en de technische eisen? Een haalbaarheidsstudie biedt helder inzicht in de kosten en de rendabiliteit van energiebesparende maatregelen, zodat bedrijven weloverwogen keuzes kunnen maken. 

U krijgt inzicht in: mogelijke maatregelen, technische uitvoerbaarheid, bouwkundige randvoorwaarden, investering, besparing en terugverdientijd.

Contact opnemen

Voordelen haalbaarheidsonderzoek

  • Inzicht in de beste energieoplossingen voor uw situatie
  • Onderbouwing van investeringen met realistische kosten-batenanalyse
  • Vergelijking van scenario’s (zoals zonnepanelen, warmtepompen, bodemenergie, etc.)
  • Identificatie van subsidies en financieringsmogelijkheden
  • Basis voor vervolgstappen zoals ontwerp, vergunning en realisatie
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.