Energie besparen loont: inzicht en resultaat met een Energie Audit

Bedrijven en instellingen die jaarlijks meer dan 200.000 kWh elektriciteit of 75.000 m³ aardgas verbruiken, zijn verplicht een Energie Audit op te stellen. Een energie-audit geeft helder inzicht in het energieverbruik van uw gebouw, proces of organisatie. Door het analyseren van installaties, gebruikspatronen en verbruikscijfers worden verspilling opgespoord en besparingskansen zichtbaar gemaakt. Een energie-audit is niet alleen een verplichting voor sommige organisaties, maar vooral een kans om kosten te besparen én te verduurzamen.

Contact opnemen

Voordelen van een energie-audit

  • Lagere energiekosten door gerichte maatregelen
  • Inzicht in verbruik en verspilling
  • Concrete besparingsadviezen op maat
  • Voldoen aan wet- en regelgeving
  • Basis voor duurzame investeringen (bijv. isolatie of warmtepomp)
  • Verhoging van comfort en efficiëntie
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.